PSG.FR BILLETTERIE BOUTIQUE MYPARIS STADIUM TOUR ENTREPRISES
Find a rideAdd a trip
Login
fr
en
Rechercher un trajet Find a ride Proposer un trajet Propose a trip

Nike Quatar Airways
Snipes Visit Quatar All Accord Ooredoo Visit Rwanda QNB Bein Sports EA Aspetar FDJ
  • Billets Football masculin
  • Billets Handball
  • Billets Football féminin
  • Ticketplace - Revente officielle
  • Stadium Tour
  • VIP
  • Evénements
  • Junior Club
  • Football masculin
  • Handball
  • Football féminin
  • PSG For Communities
  • PSG TV
  • Français
  • English
  • Centre d'aide
  • CGV
  • Mentions légales
  • Données personnelles
  • Cookies
  • Mon compte
  • Parc des Princes
  • Matchday
  • Réservation PMR
  • Application "Mon Abo"
  • Boutique
  • MyParis

Rejoignez-nous

    facebook instagram X youtube tiktok
PSG
Conformément à l'article L. 612-1 du code de la consommation, en cas de litige, vous pouvez recourir gratuitement au service de médiation AME CONSO dont nous relevons en vue d'une résolution amiable : par voie électronique en complétant le formulaire sur le site internet de l'AME CONSO : www.mediationconso-ame.com, ou par voie postale : AME CONSO, 11 place Dauphine – 75001 PARIS. En revendant votre billet, vous êtes susceptible d'être soumis à des obligations fiscales et sociales qui vous sont précisées sur les sites de l'administration fiscale et de l'URSSAF.on, vous pouvez recourir au service de médiation AME CONSO pour résoudre un litige.
SearchPublishMy rides MessagesProfile
    logo

    FAQ: The platform

    Questions asked as a passenger.

    How do I search for a route?
    No routes are available. What do I do?
    I wish to consult the driver's profile
    I need to cancel my reservation. What should I do?
    My reservation has been cancelled by the driver
    Are there any restrictions on luggage or pets during the journey?
    How can I report inappropriate behaviour or a dangerous situation during a journey?

    Questions asked as a driver.

    How do I suggest a route?
    How do I update a route?
    How do I cancel a trip?
    Am I responsible for luggage as a driver?
    Our tips for safe travel
    How many passengers can I take on board?

    Questions related to your account.

    How do I contact the team if I have a problem?
    How can I report a technical problem on the site/application?
    Back to FAQ